سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها و دلاروری‌های رزمندگان است

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل گفت: سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها و دلاروری‌های رزمندگان است.

سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت سوم خرداد طبق روال سال‌های گذشته و به طور باشکوه با حضور سرتیپ رحیم‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استان، فرماندهان سپاه ارتش و نیروهای انتظامی استان برگزار شد.

وی با اشاره به این که سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها و دلاروری‌های رزمندگان است افزود: رزمندگان با ایثار و جانفشانی‌ها توانستند خرمشهر را آزاد کنند که این دستاورد بزرگی برای ما است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه رشادتهای شهدای والامقام به دست آمده است.

چشک تصریح کرد: امروزه دشمنان درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

وی بیان کرد: وحدت و همدلی نیروهای مسلح رمز پیروزی کشورمان در عرصه‌های مختلف مشهود بوده و در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به پیشرفت همه جانبه دست یافته است.

انتهای پیام/ع

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار