برنامه رژیم صهیونیستی برای ساخت ۳۹۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری

در چارچوب سیاست‌های اشغالگرایانه تل‌آویو، وزیر جنگ این رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم قصد دارد ۳۹۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری احداث کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه اظهار کرد این رژیم قصد دارد برنامه های خود برای ایجاد 3900 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را توسعه دهد. لیبرمن همچنین اظهار کرد این شهرک سازی ها در تمام نقاط کرانه باختری، از شمال تا جنوب، انجام خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته نماینده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه اظهار کرد رژیم صهیونیستی هیچ برنامه ای برای احداث واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری در دستور کار خود ندارد.

اظهارات لیبرمن دو روز پس از درخواست رسمی ریاض مالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، از دادگاه لاهه برای تشکیل  پرونده ای به منظور  رسیدگی به جنایات جنگی اخیر رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان مطرح شد.

هنوز هیچ یک از مقامات فلسطین به اظهارات لیبرمن در خصوص ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری واکنش نشان نداده اند. حدود 500 هزار صهیونیست و 2.6 میلیون فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی ساکن هستند.

ساخت واحدهای مسکونی در کرانه باختری یکی از اقدامات جنجال برانگیز رژیم صهیونیستی است که مورد انتقادات گسترده ای قرار گرفته است. بر اساس قوانین بین‌المللی ساخت و سازهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری کاملا غیرقانونی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار