منظمی:شرایط نامساعد میزبانی فرانسه را به فدراسیون جهانی منتقل می کنیم

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال گفت: به دلیل شرایط نامناسب میزبانی از فرانسه به فدراسیون جهانی گله می کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر حسین منظمی سرپرست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو درباره برگزاری مسابقات لیگ ملت های جهان گفت: لیگ ملت ها از فردا شب ساعت 22:30 با رویارویی ایران و فرانسه آغاز می شود. تیم ما به طور منظم تمرین کرده است و تلفیقی از جوان ها و باتجربه هاست. روزهای خوبی پیش روی والیبال ایران است.

او درباره شرایط نامناسب میزبانی فرانسه اظهار کرد: بعضی کشورها با شرایط نامساعد میزبانی لیگ ملت ها را برگزار می کنند در 4 سالی که ایران میزبان بود همه چیز به بهترین شکل برگزار می شد از حمل و نقل و تغذیه گرفته تا محل اسکان. مطمئنا به فدراسیون جهانی مشکلات میزبانی فرانسه را انتقال می دهیم اما این مسائل در روحیه بازیکنان ما تاثیری نخواهد گذاشت. فرانسه قهرمان سال گذشته است . بازی شروع برای ما بسیار سخت خواهد بود.

منظمی درباره میزبانی ایران در هفته پنجم لیگ ملت های جهان تصریح کرد: دومین جلسه هماهنگی لیگ ملت ها دیروز برگزار شد. همه شرایط برای میزبانی شایسته فراهم است. کارهایی باقی مانده است که فوری در حال انجام آن هستیم. کمیته ها گزارش های خوب و امیدوار کننده ای ارائه داده اند.
سرپرست دبیر فدراسیون والیبال اضافه کرد: ایران همیشه پدیده های را به لیگ جهانی معرفی کرده است امسال هم همین روند را ادامه می دهیم و بهترین ها را به جهان معرفی می کنیم . اساس کار فدراسیون جوان گرایی و فراهم کردن یک پشتوانه قوی برای تیم ملی است.
او در واکنش به این موضوع که آیا دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی کافی بوده است یا نه اظهار کرد: کادر فنی بر روی بازیکنان با تجربه شناخت دارد و جوان تر ها نیز خود را با شرایط وقف داده اند. ما تنها دو بازی تدارکاتی داشتیم چون زمان کافی و شرایط فراهم نبود. اما همین دو بازی می تواند برگ برنده کولاکوویچ باشد و ترکیب تیم را بچیند.


منظمی درباره وضعیت توخته و جاماندنش از همراهی تیم ملی بیان کرد: توخته زیر 18 سال است و چون می تواند در تیم بزرگسالان بازی کند والدین او باید رضایت نامه می دادند اما این کار انجام نشد. به همین دلیل نامه ای به وزارت ورزش فرستادیم. وزارت نیز نامه ای برای اداره گذرنامه ارسال کرد و کارها در حال انجام است.

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال درباره سفرهای پی در پی تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ ملت ها خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها می توانست بهتر باشد. فاصله کشورها و اختلاف ساعت مشکلاتی را برای بازیکنان به وجود می آورد اما بازیکنان عادت کرده اند.

 

انتهای پیام/

اظهارات منظمی درباره والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.