مدیرعامل هواپیماسازی سوخو: تحویل هواپیما‌های سوپرجت به ایران طبق قرارداد انجام خواهد شد

الکساندر روبستوف اعلام کرد بازگشت تحریم‌های آمریکا هیچ اثری بر روند فروش هواپیما‌های مسافربری سوپرجت ۱۰۰ به ایران نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  الکساندر روبستوف، مدیرعامل هواپیماسازی سوخو گفت: بازگشت تحریم‌های آمریکا هیچ اثری بر روند فروش هواپیما‌های مسافربری سوپرجت ۱۰۰ به ایران نخواهد داشت.

الکساندر روبستوف در نشست بین المللی سالانه اقتصادی سن پترزبورگ گفت: تحویل هواپیما‌های سوپرجت به ایران طبق قرارداد انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شرکت هواپیماسازی غیرنظامی سوخو، هیچ هراسی از بازگشت تحریم‌های ایالات متحده ضد ایران ندارد، افزود: با توجه به اینکه قطعات بسیار محدودی از این هواپیما ساخت آمریکاست، از اینرو واشنگتن نمی‌تواند مانعی برای تحویل این هواپیما‌ها به ایران ایجاد کند.

مدیرعامل هواپیماسازی سوخو تصریح کرد: روسیه از مدت‌ها پیش استفاده از قطعات آمریکایی در سوپرجت‌های روسی را محدود کرده و در حال حاضر درصد بسیار ناچیزی از اجزای این هواپیما با مشارکت شرکت‌های آمریکایی ساخته می‌شود.

الکساندر روبستوف به قرارداد اخیر شرکت هواپیماسازی سوخو با دو شرکت ایرانی اشاره کرد و گفت: براساس این قرارداد ۴۰ فروند هواپیمای مسافربری پیشرفته سوخو سوپرجت ۱۰۰ به ایران تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

تاکید مدیر عامل شرکت هواپیماسازی سوخو بر ادامه همکاری با ایران

برچسب ها: تحریم ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
فقط زمانی میشه بیاد که سوخو 35 هم بیاد
آخرین اخبار