فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبرداد

کاهش ۶۷ درصدی وقوع سرقت‌های مسلحانه در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کاهش ۶۷ درصد وقوع سرقت‌های مسلحانه دردو ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان؛احمد ثمره حسینی  فرمانده انتظامی شهرستان خاش  گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با تلاش شبانه روزی کارکنان و انجام گشت زنی‌های هدفمند وقوع سرقت‌های مسلحانه کنترل و آمار‌ها نشانگر کاهش ۶۷ درصد سرقت‌های مسلحانه در دو ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت مطلوبی در سطح شهرستان برقرار است افزود: بالا رفتن احساس امنیت همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی در طول این دو ماه موفق به افزایش ۱۷۰ درصدی کشف سوخت قاچاق شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت با تلاش شبانه روزی همکاران ۲ تن ۳۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه حدود ۴۰ در صد افزایش کشف به ثبت رسیده و در این رابطه ۲۷ نفر قاچاقچی و معتادمتجاهر دستگیر تحویل مقام قضائی شدند.

وی در پایان با قدردان از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در خاش

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.