با مخترعین ایرانی؛

تعمیر خودروی خود را به مکانیک‌های استارت‌آپی بسپارید

یکی از استارت آپ‌ها نرم افزاری را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید خودروی خود را در هر نقطه‌ای از شهر تعمیر کنید.

مکانیک‌های متخصص در خدمت خودرو‌های شما/ماشین خود را به دست نیرو‌های متخصص استارت‌آپی بسپارید/استارت آپ‌ها بیمارستان سیار خودرو را راه اندازی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و تیم‌های خلاق استارت آپی است که رشد و پیشرفت یک کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولاتی که این شرکت‌ها و تیم‌های استارت آپی تولید کرده‌اند بپردازد.

خودرو هم همانند انسان‌ها نیاز به دوا و درمان دارند و اگر به آن رسیدگی نشود بیمار می‌شود و از بین می‌رود؛ تمامی خودروها نیاز به لوازم یدکی مرغوب و رسیدگی دارند اما گاهی اوقات به دلیل دسترسی نداشتن به تعمیرگاه  یا کمبود وقت ماشین خود را فراموش می‌کنیم و یادمان می‌رود که روغن موتور آن را تعویض کنیم.

به تازگی یکی از استارت آپ‌ها راهی برای درمان خودروها و کمبود وقت شما در نظر گرفته‌ است؛ این استارت آپ برنامه تلفن همراهی را طراحی کرده است که شما با نصب آن بر روی موبایل خود می‌توانید در  هر زمانی که خواستید روغن موتور ماشین را تعویض کنید؛ تعمیرکاران و متخصصان خبره این استارت آپ وظیفه تعویض روغن، فیلتر و باتری خودروی شما را در هر مکانی که بگویید بر عهده می‌گیرند.

مکانیک‌های متخصص در خدمت شما

این استارت آپ فعالیتی را شروع کرده است که به واسطه آن  تنها کافی است درخواست خود را در این نرم افزار اعلام کنید  تا در کمتر از چند دقیقه و ساعت مکانیک‌های متخصص در هر جایی که بگویید حاضر شوند و ماشین شما را تعمیر کنند؛ همچنین این استارت آپ ماشین شما را در محل زندگی‌تان می‌شوید.

کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است و تنها کافی است شما این نرم افزار را برای تلفن همراهتان نصب و خدمت خود را انتخاب کنید تا سرویس‌کار ماهری به سراغ شما بیاید و کارهایتان را در محل انجام دهد،  سپس شما پول را به صورت نقد و یا به کمک کارت خوان پرداخت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.