رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران:

تأمین مالی جمعی در شورای عالی بورس به تصویب رسید/ محدودیتی در توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری نداریم

محمدی در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس، گفت: هیچ محدودیتی برای توسعه این صندوق‌ها نداریم و هفته گذشته بحث تأمین مالی جمعی به تصویب رسیده است. 
 
تأمین مالی جمعی در شورای عالی بورس به تصویب رسید/ محدودیتی در توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در مراسم امضاء پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای رشد صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه وجود ندارد، گفت: در بورس هر تعداد صندوقی می‌تواند با ارائه مدارک در کوتاه‌ترین زمان مجوزهای مربوطه را دریافت کند تا بتواند معاملات‌ را انجام دهد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با بیان اینکه اگر بهره‌بری به صنعت کمک نکند در آینده رشد نخواهیم کرد، گفت: باید فعالیت‌های مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان را به کمک صندوق‌های جسورانه دنبال کنیم؛ هفته گذشته در خصوص تأمین مالی جمعی در شورای عالی بورس صحبت شد و این موضوع به تصویب رسید.

محمدی ادامه داد: تأمین مالی جمعی با هدف تولید محتوای دانشی در بورس دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کسی که بخواهد نرم‌افزاری را توسعه دهد به پول احتیاج دارد، اظهار کرد: پولی که یک شرکت دانش‌بنیان و یا استارت‌آپ بخواهد، با همکاری سازمان بورس تأمین می‌شود.

محتوای فرهنگی یکی از لازمه‌های تأمین مالی جمعی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در خصوص فعالیت بورس و دانشگاه‌ها، گفت: یکی دیگر از کاربرد‌های تأمین مالی جمعی، محتوای فرهنگی است و دانشگاه‌ها برای انجام این محتوای فرهنگی آماده هستند.

محمدی یادآور شد: ما نمی‌گوییم که تمام نیازمندی دانشگاه‌ها در بورس تعریف شده است بلکه از فعالان این حوزه می‌خواهم تا ایده‌های خود را ارسال کنند و مجوز‌ها صادر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.