بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد طي بيانيه اي اعلام كرد: ما فرزندان شهید همت چه بکشیم چه کشته شویم پیروز هستیم و از مرگ نمی هراسیم که افتخاری بالاتر از اهداء جان در راه اسلام عزیز و خدای بزرگ برای ما نیست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در بيانيه اي ضمن تبریک و تسلیت عروج سرخ پژوهشگر جوان شهید مصطفی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مجامع علمی کشور و بسیجیان، ملت غیور، آزاده و حقیقت جو ایران اسلامی، خطاب به رهبر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) آورده است: ای رهبر و مقتدای الحمدالله زیر سایه رهبری مدبّرانه شما چنین جوانان متخصص و متعهد به نظام اسلامی بیش از پیش رشد کرده اند و با پیشرفت چشمگیر در توانمندی های علمی خار چشم دشمنان شده اند و ما دانشجویان بسیجی اجازه نمی دهیم در چنین وقایعی خم به ابروی شما بیاید.

این بیانیه خطاب به رهبر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تأکید کرده است: مطمئن باشید دانشجویان ایران زمین جاي خالي این شهید و شهدای علم و فناوری چون علیمحمد ی ها و شهریاری ها را پر خواهند کرد و با شتاب دادن به سرعت رشد علمی ایران اسلامی عزیز که امروز بسیار بیشتر از متوسط جهانی است، دشمن خود را بیش از پیش سرگشته و مبهوت و دوستان را بیش از پیش سرافراز و خرسند خواهند کرد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد خطاب به شهید احمدی روشن، آورده اند:

مصطفی جان! آن هنگام که در بسیج دانشجویی دانشگاه شریف مسئولیت بخش فرهنگی را بر عهده داشتی؛ آیا می دانستی که این راه تو را تا کجاها بالا خواهد برد و خدای بزرگ چه تقدیری زیبا و شیرینی برایت رقم خواهد زد؟

این بیانیه افزوده است: مصطفی جان! بی شک به روشنی می دانستی که گام هایت را جای گام های چمران ها همت ها و زین الدین ها گذاشته ای و چه زیبا آنها را پیمودی و حال که با نثار خون سرخ خود به آنان ملحق شده ای، روح پاکت در آسمان پرستاره شهدای راه علم و فناوری به روشنی می درخشد؛ شهادتت مبارک این فوز عظیم گوارای وجودت.

در این بیانیه با استناد به بیانات گهربار حضرت اما(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه هر جا دشمن را به رنج و ذلت گرفتار کنیم، نشانه حرکت درست و هر جا دشمن را خوشحال و سرزنده ببینیم نشانه بروز حرکتی اشتباه از سوی ملت ایران است، خاطرنشان شده است: ناراحتی و ذلت امروزه دشمنان از پیشرفت علمی ایران که منجر به واکنش های تروریستی از سوی آنان می شود، نشان دهنده این است که امروز سلاح ما در مقابل استکبار علم، تکنولوژی پیشرفت است.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با تأکید بر لزوم بازشناسی راه اصلی انقلاب اسلامی با نگاه به عملکرد دشمنان نظام، تلاش همه دانشجویان و اساتید متعهد و انقلابی در راستای پیشرفت علمی کشور تا نابودی کامل دشمنان انقلاب اسلامی را امری لازم و ضروری خوانده است.

این بیانیه با اشاره به اذعان شبکه الجزیره به نقش موساد در ترور شهید احمدی روشن و اظهارات رئیس کل ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر برنامه های آنان علیه ایران در سال 2012، آورده است: استکبار همواره در رسانه های خود دم از آزادی انسانی، حقوق بشر، نوع دوستی و حتی حقوق حیوانات می زنند؛ اما با کشتار و ترورهایی که از اول انقلاب نسبت به چهره های شاخص و کلیدی ایران اسلامی داشته اند، نشان دادند که خود وحشی ترین حیوانات و از حیوان نیز پست ترند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: افکار عمومی جهان دیگر ازادعای دروغین این جماعت خسته شده اند و حنای آنها حتی بر دستان مردم خودشان نیز رنگی ندارد و روزی نیست که خبر تظاهرات و اعتراضات ملت های مظلومشان به گوش ما نرسد و امیدواریم قلیل افرادی نیز که دلخوش دروغ های رسانه ای آنها هستند بیدار شوند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد خطاب به اسرائیل و دشمنان اسلام تصریح کرده اند: امروز به برکت روشنگری های امام خامنه ای(مدظله العالی)، ایران اسلامی به نور بصیرت روشن گشته و پر از احمدی روشن هاست و هر چند غم از دست دادن شهدایی چون مصطفی بی گناه و عزیز خاطر ما را رنجانده است؛ اما بکشید ما را که ملت بیدار تر خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ای بی خردان بدانید اراده ما دانشجویان با دیدن این حرکات وحشیانه شما برای مقابله و مبارزه تا نابودی کامل شما بیشتر خواهد شد؛ چرا که ما فرزندان شهید همت  چه بکشیم چه کشته شویم پیروز هستیم و از مرگ نمی هراسیم که افتخاری بالاتر از اهداء جان در راه اسلام عزیز و خدای بزرگ برای ما نیست.

این بیانیه خطاب به سازمان های حقوق بشر اعلام کرده است: ای خفتگان بر بستر نرم بی خیالی و بی توجهی به ظلم! از لاک ترس و وحشت و هیمنه پوشالی استکبار بیرون آئید که اعمال و رفتار شما این چنین حرکات ضد بشری را نمایان می کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد وظیفه سازمان های حقوق بشر را محکوم کردن چنین اعمال تروریستی جهت جلوگیری از تکرارآنها خوانده و تصریح کرده است: بدانید با سکوت خود در مقابل این حرکات ضدانسانی، خودتان را نقض خواهید کرد و در افکار عمومی جهان بیشتر به حاشیه رفته و منزوی تر خواهید شد و ابزار دست این قدرت های زورگوی جهان شده اید.

این بیانیه خطاب به دستگاه های اطلاعاتی-امنیتی و انتظامی کشور خاطرنشان کرده است: با وجود تمام پیشرفت های شایان تحسینی که در این زمینه داشته و بارها از نظر اطلاعاتی - امنیتی دشمن را زمین زده و خواهید زد؛ اما لازم است بویژه برای حفظ جان شخصیت های کلیدی کشور، تدابیر دقیق تری اتخاذ شده و فعالین در این زمینه بیش از پیش تلاش کنید.

این بیانیه با تأکید بر لزوم دستگیری و مجازات عاملان این جنایت ها، برخورد شدید با عاملان این جنایات را جهت ناامن نمودن فضای جولان دشمنان و فریب خوردگان در راستای جلوگیری از تکرار اقدامات مشابه امری لازم و ضروری خوانده شده است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد در پایان این بیانیه ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام(ره) و شهدا بویژه شهدای علم و فناوری از خدای بزرگ سلامتی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، ظهور حضرت مهدی موعود(عج)، شکست دشمنان نظام اسلامی و حفظ انقلاب اسلامی را از خطرات و آفات از خداوند متعال خواستار شده اند./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار