استان اصفهان برای میزبانی مسابقات جهانی بولینگ ، بیلیارد و بولس آمادگی دارد

رییس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در اصفهان، این آمادگی را داریم که میزبانی مسابقات جهانی بولینگ ، بیلیارد و بولس را برعهده بگیریم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان ؛سید مسعود داودی در مجمع سالانه هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان که  با حضور رییس و دبیر فدراسیون ، مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد ، با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته هیات گفت : توانسته ایم با برنامه ریزی های مدون و برگزاری منظم مسابقات ؛ علاوه بر استعداد یابی و گسترش این رشته ورزشی در جامعه ، همواره سکوهایی در مسابقات ملی و بین المللی در بخش آقایان و بانوان داشته باشیم

 وی افزود : با توجه با کسب گرید Aتوسط فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران و امکان میزبانی مسابقات جهانی در کشور ، استان اصفهان این آمادگی را دارد که با توجه به ظرفیت های موجود ، با حمایت و همراهی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان میزبان مسابقات جهانی باشد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع گفت : هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان طی سالهای اخیر یکی از کم حاشیه ترین هیات های ورزشی استان اصفهان بوده است که  نشان از مدیریت قوی رئیس هیات دارد .

محمد سلطان حسینی افزود : اداره کل ورزش و جوانان همواره پشتیبان و همراه همه هیات های ورزشی بوده است و هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان نیز از این قاعده مستثنا نیست .

وی افزود ، این آمادگی وجود دارد تا با در اختیار قرار دادن زمینی مناسب ، هیات بتواند با ورود بخش خصوصی به راه اندازی مکانی مناسب برای استعداد پروری در کلیه رشته های ورزشی زیر مجموعه خود اقدام کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد : تشکلهای مردم نهاد میتوانند نقش قابل توجهی در استعداد یابی ورزشی و جذب افراد بیشتر به رشته های ورزشی زیر مجموعه هیات داشته باشند و اداره کل ورزش و جوانان نیز خود را موظف به حمایت از این تشکلها میداند .

رئیس فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس هم در مجمع سالانه هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت : هیات های استانی باید به دنبال درآمد زایی و جذب سرمایه گزار باشند تا بتوانند در بخش های استعداد یابی و قهرمان پروری فعالیت بیشتری داشته باشند .

هاشم اسکندری افزود : با بررسی عمکرد کشورهایی که در رده های بالای قهرمانی در رشته های بولینگ ، بیلیارد و بولس قرار دارند به دنبال رفع نقاط ضعف خود هستیم تا بتوانیم همواره سکوهای جهانی را در اختیار داشته باشیم .

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالانه هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.