استاندار سمنان :

بودجه عمرانی استان سمنان به 450 میلیارد تومان رسید

سید شهاب الدین چاوشی گفت : اولویت توزیع این اعتبار در طرح های آب رسانی، گردشگری و اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان  با بیان اینکه این اعتبارات براساس قانون ششم توسعه مصوب شده است گفت : اولویت توزیع این اعتبار در طرح های آب رسانی و گردشگری و اشتغال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه عمرانی امسال استان سمنان 450 میلیارد تومان تصویب شد افزود : رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار راهکار جبران کمبود بودجه اختصاص یافته در بخش استانی است.

نادر مالکی رئيس سازمان مديريت وبرنامه ريزي استان سمنان در این جلسه نیز از افزایش بودجه مصوب استان نسبت به پارسال خبر داد و افزود: اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان براساس 700 شاخص تصویب شده است.

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه  نیز جمعیت و محرومیت زدایی را از مهمترین شاخص های تخصیص بودجه استان ها برشمرد و گفت :توزیع بودجه ارزش افزوده به نسبت 30 درصد روستاها و 70 درصد مناطق شهری محاسبه می شود.

مدیران دستگاه های اجرایی نیز موظف شدند گزارش عملکرد تخصیص بودجه پارسال را اعلام و فهرست طرح های عمرانی خود را در صورت جذب منابع ملی معرفی کنند.

انتهای پیام / گ

توزیع بودجه ارزش افزوده به نسبت 30 درصد روستاها و 70 درصد مناطق شهری محاسبه می شود

 

 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.