روزه اولی‌ها امسال به همت فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، پای سفره‌های کریمانه افطاری مساجد نشستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: این سفره‌های کریمانه تا پایان ماه مبارک رمضان و با اقامه نماز مغرب و عشاء و محافل انس با قرآن کریم همراه خواهد بود.
وی به برگزاری جشن ویژه روزه اولی‌ها اشاره کرد و گفت: این جشن با برپایی سفره‌های کریمانه همراه خواهد بود که تاکنون در دو مسجد قدس و حضرت رسول (صلی الله علیه و اله و سلم) شهرستان بجنورد برگزار شده است.
وی جهت دهی محافل جزء خوانی قرآن در مساجد با دعوت از اساتید تفسیر و مبلغین حوزه علمیه و نشر سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک اعلام کرد و افزود: عصر هر روز از ایام ماه مبارک رمضان نیز با همکاری حوزه هنری و کانون حجت ابن حسن عسگری بجنورد و در محل این مسجد نشست‌های تخصصی ترویج گفتمان اخلاق دینی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و طرح و بحث کتاب طرح اندیشه کلی شامل مجموعه بحث‌ها و جلسات اخلاقی در محضر مقام معظم رهبری، برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: سخنران این نشست حجت الاسلام محمد افشین فر از اساتید حوزه و دانشگاه است.
شیرازیان اجرای ختم قرآن کریم در ٦ دقیقه در جمعه‌های ماه مبارک و نیز لیالی قدر، برگزاری مراسم شب‌های قدر و نیز مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی و ارائه فعالیت‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در نمایشگاه قرآن استان را از دیگر فعالیت‌ها به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نام برد.
انتهای پیام/آ


برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی و ارائه فعالیت‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در نمایشگاه قرآن استان

برچسب ها: رمضان 97 ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.