انجام ۲۶۱ پرواز اورژانس هوایی / افتتاح ۳ پایگاه امداد جاده‌ای

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سه پایگاه امداد جاده‌ای در شهرستان‌های تویسرکان، ملایر و رزن استان تا پایان تیرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

انجام ۲۶۱ پرواز اورژانس هوایی / افتتاح ۳ پایگاه امداد جاده‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حبیب الله معصومی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ۶ پایگاه تا سال ۱۴۰۰ بهره برداری می شود که سه پایگاه آن در سال جاری آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: ۷۰ دستگاه آمبولانس در استان وجود دارد که با توجه به نوسازی ناوگان هم اینک ۵۶ دستگاه از این تعداد جدید هستند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از کاهش ۱۱ درصدی فوتی حوادث ترافیکی خبرداد و گفت: دو ماهه اول سال جاری ۵۴ تن در سوانح رانندگی جان باختند که این آمار در سال گذشته ۶۱ تن بود.

معصومی افزود: اورژانس در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا مشارکت دارد و بیش از یک هزار مورد کنترل فشار خون توسط کارکنان این مجموعه ثبت شده است و اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ همدان نقش فعالی در پایگاه سیار سنجش فشار خون ایفا می‌کند.

وی از انجام ۲۶۱ پرواز توسط اورژانس هوایی خبرداد و گفت: ۱۱ ساختمان اورژانس در حال ساخت است که برخی از آن‌ها آماده بهره برداری است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، استفاده از تبلت‌های مسیر یاب، کاهش هشت مرکز پیام به سه مرکز پیام و استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت پایگاه اورژانس هوایی مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/د.ا

سه پایگاه امداد جاده‌ای همدان بهره برداری می‌شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار