در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«سرزمین سایه ها» منتشر شد

میرجلال الدین کزازی پژوهشگر ادبی و شاهنامه پژوه از چاپ کتابش به نام «سرزمین سایه ها» که گزارش سفر او به انگلستان و اسکاتلند است، خبر داد.

«سرزمین سایه ها» منتشر شدمیرجلال الدین کزازی پژوهشگر ادبی و شاهنامه پژوه در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص کتاب  جدیدش گفت: کتابم با نام «سرزمین سایه ها» گزارش سفری است که تابستان سال گذشته به انگلستان و اسکاتلند داشتم و توسط نشر دیباچه چاپ شده است.

وی با بیان اینکه من یک کتاب هم به درخواست دوستم می نویسم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام،گفت:این کتاب درباره خنیا است که در آن به ساز و کار آفرینش هنر به ویژه هنر خنیا که از دید من ناب ترین و نغزترین هنر است، پرداخته شده است.

پژوهشگر ادبی و شاهنامه پژوه ادامه داد: این هنر، ارزشی بسیار دیرین در تاریخ و فرهنگ ایران  دارد که دیرینگی آن  به هزاران سال پیش در این سرزمین بازمی گردد و معتقدم این هنر از هزاره سوم پیش از میلاد عیسی مسیح در ایران رواج داشته است.

وی با اشاره به اینکه کتاب دیگری در آستانه چاپ است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، بیان کرد:این کتاب گزیده ای از سروده های سال هزار و سیصد و نود و شش است که نشر دیباچه چاپ خواهد کرد.

کزازی با بیان اینکه کتاب جدیدم که منتشر شده همان «خندستان خدایی»  است، ادامه داد: آن کتاب دیگر هم که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد پیش تر در تعداد کم منتشر شده بود و کتابی که در شمار کامل در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد «از روزن راز» نام دارد.

انتهای پیام/

کتاب «سرزمین سایه ها» میر جلال الدین کزازی منتشر شد

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار