حضور قنبرزاده در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی

ورزشکار تیم ملی دوومیدانی کشورمان خردادماه در سه مسابقه بین المللی که با حضور برترین ورزشکار جهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

شرکت قنبرزاده در رقابت های وُرلد چلنچ بِلژیک و فرانسه/احتمال حضور نفر سوم آسیا در مسابقات آلمانبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان قنبرزاده ورزشکار پرش ارتفاع تیم ملی دوومیدانی کشورمان  از دی ماه سال گذشته تمرینات آماده سازی اش را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا زیر نظر "یوگنی زاگارولکا" روس پیگیری می‌کند، این روز‌ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب حضور دارد.

کیوان قنبرزاده برای پیگیری تمریناتش زیر نظر " یوگنی زاگارولکا "، چهار روز دیگر عازم آلمان می‌شود.

بیشتر بخوانیم:

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی چهار مسابقه سطح بالا برای این ورزشکار پیش از حضور در مرحله سوم و نهایی لیگ طلایی دوومیدانی تدارک دیده است.

رقابت‌های بین المللی آلمان (۳ ژوئن کاسن گالا)، (۹ ژوئن فرانکفورت)، (۱۴ ژوئن هروویل فرانسه) و (۱۶ ژوئن بوهِل میتینگ و تیویینگ آلمان) از جمله مسابقاتی هستند که قرار است کیوان قنبرزاده در آن‌ها حضور یابد.

چنانچه قنبرزاده نتواند در مسابقات بین المللی آلمان حضور یابد، در آن صورت شخصی که مسئولیت کار‌های اجرایی او را بر عهده دارد به این ورزشکار قول داده است، رقابت‌های بهتری را برای او مهیا کند تا در آن مسابقات آمادگی اش را محک بزند.

انتهای پیام/

برنامه‌های قنبرزاده تا پیش از حضور در مرحله سوم و نهایی لیگ طلایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار