ممنوعیت دریافت شهریه توسط مدارس دولتی/ برخورد جدی با متخلفان مدارس

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس دریافت هر گونه وجهی با عنوان شهریه را ممنوع اعلام کرد.

ممنوعیت دریافت شهریه توسط مدارس دولتی/ برخورد جدی با متخلفان مدارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا کمالی رئیس اداره‌ی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس دولتی در هیچ یک از مقاطع تحصیلی شهریه‌ای برای ثبت نام دانش آموز دریافت نمی‌کنند، خلاف این مهم تخلف محسوب می‌شود و با مدیر مدرسه به جد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی نیز پس از انجام ثبت نام به شکل کاملا داوطلبانه دریافت می‌شود، از والدین خواست تا پس از تکمیل ثبت نام فرزند خود، مشارکت‌های مردمی را پرداخت کنند.

کمالی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه تخلفی در مدارس دولتی که خلاف بخشنامه و دستورالعمل‌های ابلاغی باشد، والدین می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی شکایات یا مراجعه حضوری به اداره‌ها و نواحی آموزش و پرورش شهرستان‌ها نسبت به اعلام شکایت، اقدام کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس با تصریح بر اینکه اطلاعیه‌ها و مطالب مربوط به کلاس‌های فوق‌برنامه و مشارکت‌های مردمی و سایر موارد باید در تابلوی اعلانات مدارس نصب شود.

کمالی ضمن تاکید بر لزوم همکاری والدین برای برخورد با تخلفات احتمالی، گفت: سال گذشته با تعدادی از متخلفین در مدارس برخورد جدی شد.
انتهای پیام/ر

مدارس دولتی اجازه دریافت شهریه ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار