مسابقات قهرمانی آسیا؛

نایب قهرمانی تکواندوکاران شایسته ایرانی در قاره کهن

در پایان بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب ۵ مدال رنگارنگ بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد.

نایب قهرمانی جوانان شایسته ایرانی در قاره کهنبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ – ویتنام پس از ۳ روز جدال ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور در سالن «پوتوا» هوشیمینه دقایقی پیش به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، ۳ برنز و ۳۷ امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت نماید.

تیم‌ ملی کره‌ جنوبی با ۲ طلا، ۳ برنز و ۴۲ امتیاز قهرمان شد، تیم ازبکستان با یک طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۲ امتیاز سوم شد و تیم قزاقستان نیز یک طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۱ امتیاز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

تیم ملی مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، امیرمحمد بخشی، مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بخشی بر سکوی قهرمانی ایستاد، عاشورزاده نایب قهرمان شد، هادی‌پور، خدابخشی و رجبی نیز به مدال برنز رسیدند.

ابراهیم صفری، سروش احمدی، محمدسالار، مهدی جلالی، احمد محمدی و سجاد مردانی نفراتی بودند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده بودند و مدال آن‌ها تنها در کارنامه ورزشکار ثبت می‌شد که احمدی و جلالی به مدال نقره رسیدند و محمدی سوم شد.

ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، هانیه اخلاقی و زهرا پوراسماعیل ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودند که کیانی به مدال نقره رسید و علیزاده و پوراسماعیل بر سکوی سومی ایستادند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G. ۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار