دستگیری متخلفان مواد غذایی در همدان

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان از معرفی 6 متخلف مواد غذایی و آرایش و بهداشتی در استان خبر داد.

دستگیری متخلفان مواد غذایی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد کاظم‌ زاده، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در همدان با اشاره به اقدامات بازرسان معاونت غذا و داروی همدان در ایام ماه رمضان، اظهار داشت: باید بهترین خدمات به مردم ارائه شود و به همین دلیل بازرسی‌ها و کنترل‌ها طی ماه رمضان تشدید می‌شود.

وی به روند نظارتی بر نمایشگاه‌های دایر شده به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: نحوه تولید، توزیع‌ و عرضه مواد غذایی کارخانه‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی زیر نظارت بازرسان معاونت غذا و داروی استان قرار دارد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان از معرفی 6 متخلف طی این مدت به مراجع قضایی خبر داد وخاطر نشان کرد: پیگیری به منظور اجرای احکام صادره و نظارت بر انهدام فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مورد توجه بوده است.

کاظم زاده با بیان اینکه در این روزها اطلاع‌رسانی وسیعی توسط معاونت غذا و داروی همدان نسبت به نحوه تغذیه افراد در ایام ماه رمضان می‌شود، افزود: در صدا و سیمای استان و برنامه‌های رادیویی نکات تغذیه‌ای و دارویی به مردم گوشزد می‌شود.

انتهای پیام/ب

معرفی 6 متخلف به مراجع قضایی در همدان

برچسب ها: تخلف ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.