پیوند اعضای نوجوان دلفانی جان دوباره به ۵ بیمار بخشید

پنج عضو حیاتی مرحومه سیده مائده حسینی دختر ۱۷ ساله دلفانی که در جریان سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی شده بود، با موافقت خانواده وی به بیماران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  پدر مرحومه سیده مائده حسینی گفت: بعد از وقوع حادثه و اعلام پزشکان مبنی بر مرگ مغزی دخترم تصمیم گرفتم اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کنم. در همان لحظات ابتدایی تصمیم گرفتم با توجه به اینکه دختر نازنینم را از دست داده ام حداقل به دیگر بیماران نیازمند کمک کنم لذا به پزشکان گفتم به غیر از اعضای صورت هر عضوی را صلاح می‌دانید، به بیماران اهدا کنید.

این پدر نیکوکار هدف از این اقدام را کسب رضایت خداوند و شادی روح دختر خود عنوان کرد و افزود: امیدوارم این اقدام ذخیره‌ای برای فرزندم در آخرت باشد.

پیوند اعضای نوجوان دلفانی جان دوباره به ۵ بیمار بخشید

رضاییان، مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان با قدردانی از اقدام حسنه خانواده حسینی گفت: این اقدام ارزشمند علاوه بر اینکه ذخیره‌ای برای آخرت است باعث نجات حداقل پنج بیمار نیازمند و چشم انتظار پیوند شد و خانواده‌های این بیماران نیز شادمان شدند.

وی افزود: این مرحومه برای درمان به بیمارستان عرفان نیایش تهران اعزام شد که پس از تایید مرگ مغزی توسط پزشکی قانونی کهریزک تعدادی از اعضای بدن وی برای پیوند جراحی شد.

مرحومه سیده حسینی متولد هفتم اردیبهشت ۱۳۸۱ بود که یکی از ۲ فرزند و فرزند ارشد خانواده حسینی محسوب می‌شود.
وی به سبب سقوط از ارتفاع در یک واحد مسکونی دچار مرگ مغزی شد.

انتهای پیام/د

اهدای عضو بیمار دلفانی به پنج بیمار جان دوباره بخشید

برچسب ها: بیماری ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار