عقد قرارداد تهیه مواد غذایی نیروهای امنیتی افغانستان با شرکت‌های جدید

اداره تدارکاتی ملی افغانستان اعلام کرد شرکت‌هایی که در بیش از یک و نیم دهه گذشته قرارداد تهیه مواد غذایی نیروهای پولیس و ارتش افغانستان را در اختیار داشتند، از این روند کنار گذاشته شده و با شرکت‌های جدید قرارداد شده است.

عقد قرارداد تهیه مواد غذایی نیروهای امنیتی افغانستان با شرکت‌های جدیدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره تدارکاتی ملی افغانستان اعلام کرد شرکت‌هایی که در بیش از یک و نیم دهه گذشته قرارداد تهیه مواد غذایی نیروهای پولیس و ارتش افغانستان را در اختیار داشتند، از این روند کنار گذاشته شده و با شرکت‌های جدید قرارداد شده است.

این نهاد گفته است شرکت‌هایی که به تازگی برنده قرارداد مواد غذایی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان شده‌اند، در صورت تخلف به کمیته محرومیت معرفی و شامل فهرست سیاه می‌شوند.

این در حالی است که اخیرا جنرال مرادعلی مراد، معاون ارشد امنیتی پیشین وزارت داخله در مراسم خداحافظی از این پست، گفت که به سربازان پولیس در برخی ولایت‌های افغانستان مواد غذایی نمی‌رسد.

از سویی هم، بر اساس گزارش‌ها، در ولایت بادغیس نیز سال‌هاست به نیروهای پلیس گوشت فاسد شده و حرام داده شده است.

سال گذشته فرماندهی پلیس ولایت غور در مرکز افغانستان نیز اعلام کرد که به مدت نزدیک به سه ماه، به صورت تدریجی اعاشه و مواد خوراکی نیروهای پولیس این ولایت قطع شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.