سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقاد به عارف به دلیل تشدد آرا است/فراکسیون امید باید مطالبات معیشتی را اولویت خود قرار دهد

طباطبایی گفت: مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت نخست فراکسیون امید قرار بگیرد.

عارف پیش از ورود به مجلس به دولت کمک کرده است/ برخی اصلاح طلبان مطالبات سیاسی را اولویت اول قرار می‌دهندشهاب‌الدین طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتقاد برخی اصلاح‌طلبان به عملکرد فراکسیون امید، اظهارداشت: در مورد عملکرد فراکسیون امید دو توقع وجود دارد. بعضی دوستان اصلاح‌طلب توقعاتی دارند که جای آن‌ موضوعات در مجلس شورای اسلامی نیست و لازم است در فضای آرام پیگیری شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین این توقعات مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم است که باید در اولویت نخست فراکسیون امید قرار بگیرد. اما بخشی از دوستان اصلاح‌طلب مطالبات سیاسی که باید در اولویت دوم قرار گیرد را در اولویت نخست قرار داده‌اند؛ بنابراین احساس آن‌ها این است که فراکسیون امید به این موضوعات نپرداخته است.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: فراکسیون امید در فضای آرام مطالبات سیاسی مورد نظر بخشی از اصلاح‌طلب‌ها را پیگیری می‌کند؛ اعتقاد آقای عارف و بخشی از فعالین فراکسیون امید این است که خیلی از موضوعات را می‌شود بی‌حاشیه و بدون اعلام عمومی پیگیری کرد که علاوه بر نتیجه مطلوب کمکی به کم کردن حاشیه و تنش‌ها در فضای فعلی کشور می‌کند.

طباطبایی با اشاره به انتقاد برخی اصلاح‌طلبان به فراکسیون امید بیان کرد: هر کسی در فضای سیاسی کشور خصوصا در بین اصلاح طلبان صحبت می‌کند، حتما دغدغه‌هایی دارد که خواهان مطرح شدن آن‌ها است. شاید مدل بیان انتقادات به آقای عارف توسط دوستان از این دست باشد.

وی افزود:معتقدم در جریان اصلاحات انسجام همچنان وجود داد البته تشدد آرا، اختلاف نظر‌ها و نقد درونی امر مبارکی است که اگرهر جریانی خودش را از این موضوع محروم کند، روز افول  آن جریان خواهد بود و در همین راستا ممکن است به آقای عارف نیز نقد داشته باشند.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان درپایان خاطر نشان کرد: ممکن است کسانی که حامی آقای عارف باشند نقد را نیز در کنار حمایت خود داشته باشند. نقد در درون باعث تکامل و پیشرفت می‌شود و علاوه بر این جریان را آماده پذیرش نقد ها از دیگران می کند.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: عارف ، دولت ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار