انعقاد تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی با جهاددانشگاهی کردستان

کتابخانه های عمومی استان با جهاددانشگاهی کردستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، خدمت با انگیزه در جهاد دانشگاهی را امری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه کتاب و کتابخانه استان کردستان، علاقه‌مند به ارتباط و تعامل بیشتر با این نهاد علمی و فرهنگی برای خروجی مطلوب‌تری در زمینه آگاهی بخشی به شهروندان و جامعه است.

اسماعیل احمدی در جلسه انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی کردستان، گفت: وجه اشتراک بین کتابخانه‌های عمومی و جهاددانشگاهی، انجام فعالیت های فرهنگی، تولید و نشر علم و برآورده کردن نیازهای علمی و آگاهی بخشی جامعه است.

وی افزود: جهاددانشگاهی انگیزه زیادی برای پیشرفت و رشد همه جانبه کشور دارد و جهادگونه در همه حوزه‌های مختلف با اهتمام و توجه خاصی ورود پیدا می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های موردتوجه جهاددانشگاهی حوزه جوانان و پرداختن به ایده‌های جوانان است، بیان کرد: انگیزه دادن به جوانان برای ارائه ایده‌های جدید و نوآور و ارائه خدمات برای کاربردی کردن این انگیزه‌ها در راستای رفع نیازهای امروز کشور از جمله اقدامات مؤثر و مهم جهاددانشگاهی در این زمینه است.

وی عنوان کرد: مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، جهاددانشگاهی استان را در رسیدن به اهداف والای خود کمک می‌کند و درصدد است تا بخشی از نیازهای این نهاد را در حوزه‌های علمی و فرهنگی و در حد بضاعت برآورده کند.

احمدی، خدمت با انگیزه در جهاددانشگاهی را امری مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: مجموعه کتاب و کتابخانه استان کردستان، علاقه‌مند به ارتباط و تعامل بیشتر با این نهاد علمی و فرهنگی برای خروجی مطلوب‌تری در زمینه آگاهی بخشی به شهروندان و جامعه است.

چیا سهراب نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، با اشاره به گستردگی خدمات جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف در سطح استان گفت: جهاددانشگاهی کردستان می‌تواند به واسطه خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش مؤثر و مهمی داشته باشد.

وی افزود: سازمان انتشارات از دیگر زیرمجموعه‌های جهاددانشگاهی است که می‌تواند زمینه همکاری و تعامل این دو نهاد علمی و فرهنگی را فراهم کند.

انتهای پیام/م

تعامل کتابخانه و جهاددانشگاهی زمینه آگاهی بخشی مطلوب به جامعه را فراهم می کند

 

برچسب ها: بازنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.