تحلیل ESPN از شکست تیم ملی مقابل ترکیه؛ ایران غیبت سید جلال را حس کرد

سایت شبکه تلویزیونی ESPN، با تحلیل دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترکیه نوشت، ایران غیبت سید جلال را در قلب دفاع حس کرد.

تحلیل ESPN از شکست تیم ملی مقابل ترکیه؛ ایران غیبت سید جلال را حس کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت شبکه تلویزیونی ESPN آمریکا در گزارشی به بررسی دیدارهای تدارکاتی نمایندگان آسیا در جام جهانی 2018 پرداخت و درباره بازی ایران - ترکیه با اشاره به غیبت سید جلال حسینی نوشت:تجربه و آرامشی که حضور سید جلال حسینی به بقیه بازیکنان تیم می دهد در روسیه  مفید خواهد بود.
طرفداران ایران پس از شکست 2-1 به دست ترکیه دچار ترس و اضطراب خواهند شد، زیرا آنها در سال های اخیر با شکست های زیادی سر و کار نداشتند. در استانبول، دفاع ایران هیچ شباهتی به آن ماشینی نداشت که با قدرت ،ایران را به آسانترین شکل به جام جهانی روسیه رساند.

شکست در دیدارهای دوستانه در راه مسابقات جام جهانی، چیزی نیست که باعث نگرانی شود - تمرکز اصلی بر روی آماده سازی تیم برای بازی های گروه B مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا است- اما در حالی که ایران مقابل ترکیه بیشتر مالک میدان بود، آنها گرفتار ضربات حریف شدند.

کارلوس کی روش با قرار دادن نام سید جلال حسینی در فهرست انتظار ،همه را در ایران شگفت زده کرد. جانشین او یعنی روزبه چشمی در مقابل ترکیه ناموفق بود، هرچند او آن طور که دوست داشت به اندازه کافی از حمایت خط هافبک برخوردار نبود. تجربه و آرامشی که حضور سید جلال 36 ساله به بقیه بازیکنان تیم می دهد در روسیه ممکن است مفید باشد.
انتهای پیام/


تجربه و آرامش سید جلال در روسیه مفید خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bm
۲۲:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
باور کنید کی‌ریش بوی خیانت می‌دهد ..... به خاطر پرتقال ...
آخرین اخبار