یک کشته در سانحه رانندگی اتوبان قزوین به تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با اتوبوس در محور قزوین به تهران یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: عصر روز پنجشنبه در کیلومتر ۳۳ آزاد راه قزوین به کرج یک دستگاه خودروی پراید بر اثر سرعت بیش از حد مجاز و ناتوانی در کنترل خودر به یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه که ساعت ۱۹ امروز رخ داد راننده پراید در دم جان باخت و دو نفر از سرنشینان اتوبوس هم مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: متاسفانه بیشتر حوادث رانندگی بر اثر بی احتیاطی و سرعت و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد و این حادثه نیز به دلیل بارندگی امروز که موجب لغزنده شدن جاده شده بود راننده پراید نتوانست به دلیل سرعت بالا خودرو را کنترل کند و جان خود را در اثر بی احتیاطی از دست داد.

بیگلری بیان کرد: با توجه با آغاز سفر‌های تعطیلات ایام خرداد ماه از رانندگان انتظار داریم حتما پس از دو ساعت رانندگی استراحت کرده و به راه خود ادامه دهند و هرگز با خواب آلودگی مسیر‌های طولانی را رانندگی نکنند.

وی گفت: توجه به علائم رانندگی و هشدار‌های پلیسی می‌تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.

انتهای پیام/ی

 

تصادف در اتوبان قزوین_تهران

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.