درورگر: تبلیغات محیطی رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاه‌ها است

مسئول بازاریابی سازمان لیگ گفت: با اجرای طرح تبلیغات محیطی، رُنسانسی درمنابع درآمدزایی باشگاه‌ها به وجود می‌آید.

درورگر: تبلیغات محیطی رنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاه هاستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق درودگرمسئول بازاریابی سازمان لیگ پس از برگزاری مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: درباره تبلیغات محیطی فراخوانی در سایت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و سه روزنامه منتشر کردیم و از شرکت‌ها برای اجرای تبلیغات محیطی دعوت به کار شد که ۶ شرکت به ما مراجعه کردند. از این ۶ شرکت تنها سه شرکت صلاحیت انجام این کار را داشتند. به زودی مناقصه‌ای میان این سه شرکت برگزار خواهد شد، بدین معنا که هر شرکتی که پول کمتری از ما دریافت کنند، می‌تواند مجری تبلیغات محیطی باشد.

او افزود: در این راستا قراردادی بین سازمان لیگ، شرکت تولید کننده و مجری تبلیغات محیطی بسته می‌شود. حساب بانکی جداگانه برای این موضوع باز شده است که هر بار برای قرارداد‌ها پولی وارد این حساب شود به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد.

مسئول بازاریابی سازمان لیگ تصریح کرد: از ابتدا اهلیت و توانایی شرکت‌ها را سنجیده ایم و به دنبال شرکتی هستیم که بتواند کمترین پول را از ما بگیرد. در مناقصه تنها یک شرکت برنده خواهد شد. در هفته جاری جلسه ای برگزار خواهیم کرد که نمایندگان شرکت‌ها نیز در آن حضور  دارند و درباره مسائل مختلف صحبت خواهیم کرد.

دروگر ادامه داد: در فصل های گذشته نتوانستیم در موضوع تبلیغات از باشگاه‌ها حمایت کنیم. از همه اعضای فدراسیون برای حمایت از این طرح تشکر می‌کنند. مسلما آغاز این کار را رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاه‌ها خواهد بود. تیم‌های هستند که ظرفیت فنی برای حضور در لیگ برتر را داشتند، اما به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در لیگ بمانند. مطمئنا این اتفاق عادلانه نبوده است.

او درباره بدهی ۷۰ میلیاردی شرکت‌های تبلیغاتی در سال‌های گذشته بیان کرد: تاکنون ۱۷ میلیارد از این شرکت گرفته شده است. جلسه‌ای با آن‌ها خواهیم داشت. قرار است تمام دریافت‌ها وحساب هایشان را به سازمان لیگ بیاورند و با حضور کارشناسان حق الزحمه خود را بردارند و سهمیه باشگاه‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات درودگر درباره تبلیغات محیطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار