امام جمعه گرگان:

امام خمینی(ره) آغاز گر راه نجات جامعه از ذلت بود

نماینده ولی فقیه در گلستان امام خمینی (ره) را نجات گر جامعه از دو قرن ذلت حاکم بر جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان با اشاره به روز ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) به گردن تمام متدین ها و مظلومان عالم حق دارد زیرا ایشان با حرکت انقلابی خود به دو قرن ذلت مسلمانان پایان داد.

وی ادامه داد: ایشان براساس داده های قرآن و اسلام همه خطرات را به جان خریدند و  عزت جامعه اسلامی بخصوص ایران را به مردم بازگرداندند.

امام جمعه گرگان افزود: پس از امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب مقابل همه زورگویی ها ایستادگی کرده اند.

وی گفت: ما به تعهداتمان در برجام پایبند بودیم و حتی در مواردی کوتاه آمدیم اما آمریکایی ها همچنان به دشمنی و  بد عهدی خود ادامه میدهند.

آیت الله نور مفیدی با اشاره به حادثه ۱۵خرداد اشاره کرد و افزود:  امام خمینی(ره) معتقد بود نقطه عطف و شروع نهضت انقلاب  قیام ۱۵ خرداد  بود.

وی همچنین گفت: هفته آینده مصادف با شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر است شب‌هایی که در آن امور سربسته گشوده و اعمال به محضر امام زمان (عج) ارائه میشود و تنها شب زنده داری، استغفار و دعا است که مقدرات انسان را تغییر میدهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: خداوند متعال پیامبران را برای هدایت بشر و پرده برداشتن از  فلسفه ی دنیا و نشان دادن چهره واقعی آن مبعوث کرد و آنها نیز از راه مثال مردم را آگاه میکردند.

وی ادامه داد: دنیا میتواند وسیله کمال و همچنین سقوط انسان باشد و همه بسته به نگاه انسان دارد که اگر دنیا را محل معبر بداند به کمال میرسد و اگر آن را خانه دائمی خویش بداند سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/فا

امام خمینی(ره)  عزت بخش جامعه اسلامی بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار