فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین خبر داد؛

دستگیری ۶ گروگانگیر در بوئین زهرا/ انتقال گروگان از تبریز به استان های شرقی

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: گروگانگیرانی که قصد انتقال گروگان از تبریز به استان های شرقی را داشتند در محور دانسفهان - بوئین زهرا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در پی کسب خبر از وقوع یک مورد گروگان گیری در تبریز مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین براساس اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه آدم ربایان قصد انتقال گروگان از محور بوئین زهرا به یکی از استان‌های شرقی کشور را دارند بلا فاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: ماموران با اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان بویین زهرا در هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند مورد استفاده گروگانگیران را در محور دانسفهان - بوئین زهرا شناسایی کردند و برای هماهنگی با سایر تیم‌ها و انجام عملیات به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودرو‌ها پرداختند.

سردار محمودی افزود:رانندگان خودرو‌ها پس از آگاهی از تعقیب پلیس تغییر مسیر داده و متواری شدند که بلافاصله موضوع به همه تیم‌ها اطلاع رسانی شد و خودرو پژو ۴۰۵ توسط ۲ واحد عملیاتی مستقر در محور‌ها متوقف شد و راننده و سه سرنشنین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: ماموران پس از دستگیری گروگانگیر‌ها و بازرسی از خودرو، گروگان ۳۷ ساله را که در صندوق عقب خودرو ۴۰۵ محبوس و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده بود آزاد کردند.

وی گفت:خودروی دیگر گروگانگیر‌ها نیز توسط چند واحد گشت در محور بوئین زهرا - سگز آباد متوقف شد و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

سردار محمودی اظهارداشت: با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه ۲ دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف حساب بین فروشنده مواد مخدر در یکی از استان‌های شرقی و فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

به گفته سردار محمودی، متهمان با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

انتهای پیام/ی

 

گروگان گیری از تبریز تا قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.