رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران:

رابطه بین قیمت آب و ميزان مصرف باید منطقی باشد

جلسه کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با موضوع بررسی لایحه پیشنهاد تامین کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب برگزار شد.

رابطه بین قیمت آب و ميزان مصرف باید منطقی باشدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم نوری در جلسه کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث آب باید جنبه اقتصادی پیدا کند و سازمان آبفا هزینه خود را با مشارکت مصرف‌کنندگان تامین کند. رابطه بین قیمت آب و ميزان مصرف باید منطقی و تعریف شده باشد.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: لایحه پیشنهاد تامین کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب باید مشخص کند در چه بازه‌ای اجرا می‌شود و چه میزان جلوی هدررفت‌آب را می‌گیرد. همچنین تا چه اندازه فناوری‌های این حوزه را به روز می‌کند و موجب کاهش مصرف آب‌های زیرزمینی و گسترش شبکه فاضلاب می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه باید اهداف این لایحه کمی شده و مشخص شود که در چه نقطه‌ای هستیم و به کجا می‌رویم، تاکید کرد: ضروريست لایحه آب به صورت پکیج و بسته ارائه شود و شفاف باشد تا مردم بدانند که هزينه آب بها به چه دلیل است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحران آب ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار