طبیعت گیلان فرصتی مناسب برای تقویت معیشت مردم

استاندار گیلان گفت: طبیعت و موقعیت جغرافیایی گیلان، برای تقویت معیشت مردم و اشتغال زایی البته با حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی بسیار مناسب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در بازدید از طرح های گردشگری و بوم گردی رشت گفت: کارهای مربوط به بوم گردی باید توأمان با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باشد.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از طرح های گردشگری بخش های کوچصفهان و خشکبیجار افزود: در کارهایی که امروز مشاهده شد، افرادی با ذوق و رویکردی خلاقانه، طرح هایی را اجرا کرده یا در حال انجام هستند که مردم بتوانند با بهره گیری از آنها، از طبیعت استفاده کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه این طرح ها هم حافظ محیط زیست و هم اقتصادی و اشتغال زاست اظهار داشت: وظیفه دولت حمایت از این طرح ها است.

سالاری تصریح کرد: ورود گردشگران به گیلان باید برنامه ریزی و هدایت شود و ممکن است در مواردی، به محیط زیست و منابع طبیعی، لطمه هایی وارد شود ولی اگر خودمان، زمینه را فراهم کرده و ابتکار عمل را به دست بگیریم نه تنها تهدیدی متوجه منابع طبیعی و محیط زیست نمی شود بلکه فرصتی برای بهتر شدن معیشت مردم و اشتغال زایی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/اص

موقعیت جغرافیایی گیلان کمکی برای ارتقای اشتغال

برچسب ها: اشتغال ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
بوم گردی طرح عظیم اشتغال زدایی مردم گیلان است.