تلاش کشورهای تحریم‌کننده قطر برای محروم کردن این کشور از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲

کشور‌های تحریم‌کننده قطر به تلاش خود برای محروم کردن این کشور از میزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲ ادامه می‌دهند.

تلاش کشورهای تحریم‌کننده قطر برای محروم کردن این کشور از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، کشورهای تحریم‌کننده قطر به تلاش خود برای محروم کردن این کشور از میزبانی رقابت های جام جهانی فوتبال سال 2022 ادامه می دهند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: هک کردن پایگاه خبرگزاری قطر، بهانه زودگذری برای کشورهای محاصره کننده قطر برای توجیه گام های خصمانه‌شان علیه دوحه نبود و با گذشت زمان مشخص شد هک کردن و عملیات فریب، به راهبردی علیه قطر تبدیل شده است. طرح کشورهای محاصره کننده قطر برای محروم کردن این کشور از برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال سال 2022، نشان داد آنها جنگ نامحدودی را علیه دوحه آغاز کرده اند.

این بار هک کردن به صورت علنی علیه حقوق شرکت بی ان اسپورت قطر انجام شد. مقامات کشورهای تحریم کننده قطر، تبلیغ برای شبکه های جایگزین را به بهانه شکستن انحصار آغاز کردند و حقوق انحصاری این شرکت را برای پخش و پوشش مشهورترین رقابت های ورزشی در جهان نقض کردند. این شبکه ها آشکارا، تصاویر بی ان اسپورت را سرقت کردند و بدون گرفتن حق پخش، مسابقات را از شبکه های خود پخش می کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: حتی مربیان و مسئولان تیم های ورزشی این کشورها از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران بی ان اسپورت خودداری می کنند و مانع از قرار گرفتن میکروفن های با آرم بی ان اسپورت بر روی میز نشست های خبری می شوند.

انتهای پیام/

کشورهای تحریم‌کننده قطر برای محرومیت این کشور از میزبانی جام جهانی 2022 تلاش می‌کنند

برچسب ها: قطر ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار