توسعه و گسترش غدیرشناسی در مناطق محروم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز از گسترش و توسعه فعالیت‌های غدیرشناسی این مرکز در مناطق محروم اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل احمدی فر، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با اشاره به امضائ تفاهم نامه این مرکز با قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: این مرکزتفاهم‌نامه‌ای را مبنی بر توسعه و گسترش غدیرشناسی با قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) خوزستان منعقد شده است.

وی بیان داشت: با دعوت از حجت‌الاسلام شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی جلسات هفتگی غدیرشناسی در مرکز برگزار می‌شود که از برحق بودن شیعه دفاع می‌کند؛ ما معتقدیم که دانشگاه مرز ندارد و با این نگاه به مناطق محروم اهواز ورود کردیم و آموزش‌های قرآنی و مباحث فرهنگی در آنجا ارائه می‌شود.

احمدی فر عنوان کرد: ما در همکاری با حوزه علمیه هم در مناطق کم برخوردار مثل ملاشیه، زرگان و حصیرآباد وارد شده‌ایم.

وی افزود: خوزستان تهدیدات زیادی در نفوذ وهابیت می‌شود و ما دشمنانی داریم که در مسائل فرهنگی ما دخالت می کنند که ان شالله بتوانیم تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم چون ما دروازه تشیع در کشورمان ایران هستیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در پایان گفت: با وجود آنکه قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) از لحاظ مالی توان زیادی ندارد اما برنامه‌های خوبی را در مناطق محروم دارند. بنابراین نهادهایی که بتوانند در زمینه فرهنگی و حمایت مالی به صورت عملیاتی که نتیجه داشته باشد، باید در این عرصه وارد شوند.

انتهای پیام/م

ترویج غدیرشناسی در خوزستان

برچسب ها: غدیر ، مناطق محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.