عدالت خواهیِ بین‌المللی/آسایش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روز قدس فرصت مناسبی برای اعتراض مسلمانان نسبت به رفتارهای مداخله جویانه آمریکا در منطقه است

قدسسفیر سابق ایران در قطر گفت:روز قدس فرصت مناسبی است تا مسلمانان اعتراض خود را نسبت به رفتار مداخله جویانه آمریکا در منطقه نشان بدهند.

محمد جواد آسایش  سفیر سابق ایران در قطر در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی روز قدس و حمایت مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین در این روز، اظهار کرد: روز قدس سالهاست به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام(ره) با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود.

سفیر سابق ایران در قطر بیان کرد:روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته یک تفاوت اساسی دارد و آن باز می گردد به اقدام مقبوحانه کاخ سفید در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس که موجب انزجار هر چه بیشتر مسلمانان از زیاده خواهی رژیم صهیونیستی شد.

وی ادامه داد:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا مسلمانان اعتراض خود را نسبت به رفتار مداخله جویانه آمریکا در منطقه نشان بدهند و در عین حال حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

آسایش افزود:در شرایط کنونی اتحادی بین آمریکا، رژیم صهیونیستی  و عربستان برقرار شده است به طوریکه دشمنی آنها با ایران و فلسطین عیان تر شده‌ است. 

وی اضافه کرد:با توجه به شکل گرفتن چنین اتحادهایی، روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به شکل گرفتن دشمنی های جدید در منطقه و انحراف برخی دولتها از مسیر درست حمایت از مظلوم، روز قدس امسال باید راهبردی تر جلوه کند.

وی گفت:روز قدس امسال علاوه بر اینکه همبستگی داخلی را در برابر دشمن به نمایش می گذارد، موجب می شود اتحاد مسلمانان هشداری برای رژیم منحوس صهیونیستی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار