رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر خبر داد:

اعلام نرخ جدید تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنی

نرخ جدید تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنی بعد از اخذ مجوزات لازم توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر اعلام شد.

اعلام نرخ جدید تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  عزت جبانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنی در اهر، اظهار داشت: این افزایش کرایه با رویکرد بهبود ارایه خدمات بهتر به شهروندان در مسیر‌های مختلف و همچنین درک شرایط استهلاک فعالان این حوزه اتخاذه شده است.

وی، تاکسی‌های درون شهری و آژانس مجوز دار را سالم‌ترین و امن‌ترین و امین‌ترین وسیله برای جابجای شهروندان در سطح شهر معرفی کرد و افزود: کلیه رانندگان تاکسی دون شهری دارای پروانه فعالیت مجاز هستن و تمام مراحل قانونی و تائید صلاحیت اخلاقی از مراجع ذیربط را اخذ کرده اند.

جبانی گفت: طی سال‌های گذشته خوشبختانه هیچ مورد خاصی از این حوزه شکایات مردی به سازمان حمل و نقل شهری گزارش نشده مگر به ندرت که آنهم در مورد اخذ کرایه است و از عموم شهروندان انتظار است در سطح شهر از تاکسی‌های درون شهری زرد رنگ استفاده نمایند تا در صورت هرگونه بروز احتمالی از جمله (جا ماندن مدارک شخصی و وسایل شخصی ...) تا بتوانن با شناسایی از طریق کد شیشه و یا مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری و همکاری با این سازمان مشکلاتشان رفع شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر بابیان اینکه شهروندان بایستی از سوار شدن به خودرو‌های مسافربری که شناسنامه دار نیستند و ساماندهی نشده اند خودداری کنند تاکید کرد: نرخ ماهانه سرویس مدارس مینی بوس‌ها را ۴۰ هزار تومان و سواری‌های مجاز را ۵۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: کلیه کسانی که قصد سرویس دهی به مدارس را دارند می‌توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کرده و تا از این طریق به شرکت‌های مجاز معرفی گردند و بعد از سیر مراحل قانونی و اخذ صلاحیت اخلاقی به شرکت و آموزش پرورش جهت ارایه خدمات معرفی شوند.

جبانی از وجود نزدیک به ۲۰۰۰ فعال حوزه حمل و نقل درون شهری و پایانه‌های مسافربری شهری خبر داد و گفت: این سازمان با تمام وجود برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در حوزه‌ی اختیارات این سازمان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در اولین فرصت با تدابیر شهردار و شورای شهر به ساماندهی مسافربر‌های بین شهری چای کنار خواهند پرداخت.

اعلام نرخ جدید تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنی

وی یادآور شد: شماره تلفن ۴۴۳۴۹۸۳۳ متعلق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم است.

 

انتهای پیام/ی

 

نرخ کرایه تاکسی در اهر اعلام شد

برچسب ها: راهپیمایی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.