حاج رضایی: از تیم ملی توقع صعود ندارم/ انتظار دارم تیم ملی بجنگد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: حضور ایران در جام جهانی فوتبال در دو بخش فرهنگی و ورزشی اهمیت زیادی دارد چرا که باعث معرفی تاریخ و فرهنگ غنی ایران به میلیاردها نفر در دنیا می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان امیر حاج رضایی با بیان اینکه حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 در قالب دو بخش فرهنگی و ورزشی تقسیم می شود ، اظهار کرد: حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و رویدادی که میلیاردها بیننده تلویزیونی آن را دنبال می کنند ارزش فرهنگی فراوانی برای ما دارد بطوریکه در عصر تکنولوژی هستیم و حضور ایران این فرصت را پدید می آورد که از سراسر دنیا به دنبال جستجوی اطلاعات کشورمان باشند و این مهم می تواند به شناخت بیشتر دنیا از فرهنگ و تمدن غنی ایران بیانجامد بنابراین این حضور واقعا ارزشمند است.

حاج رضایی حضور ورزشی ایران در بیست و یکمین دوره جام جهانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از مدتها قبل از رسانه ها خواستم درباره حضور ایران در جام جهانی نه امید واهی به مردم دهند و نه اینکه بذر ناامیدی بکارند. آنچه مسلم است باید واقعیت های روز فوتبال دنیا را مطرح کرد .

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: قطعا انتظار از اعضای تیم ملی فوتبال ایران این است که در جام جهانی بجنگند و تلاش کنند. آنچه در زمین رخ می دهد دیگر از عهده ما خارج است، بنابراین انتظار مبارزه جانانه برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران وجود دارد.

انتظارم از تیم ملی صعود نیست

وی درخشش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را آرزوی فوتبال دوستان دانست و تصریح کرد: من هم به خاطر مردم، دوست دارم تیم ملی نتایج خوب و خیره کننده ای بگیرد اما در مجموع انتظارم از تیم ملی صعود نیست .

امیرحاج رضایی آموزه های رویداد جام جهانی را نیز پراهمیت خواند و گفت : این نمایشگاه چهارسالانه فوتبال در ابعاد مدیریتی هم می تواند برای ما اثربخش باشد به همین دلیل باید در زمینه ساختارها، برنامه ریزی ها، مدیریت و سرمایه گذاری درس ها و برداشت های قابل توجهی از این رویداد به نفع فوتبال ایران بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار