باقری:تیم ملی کاراته نیاز به کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند دارد

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کاراته نیاز به کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند دارد، اما شرایط مالی فدراسیون مانع از برگزاری آن می‌شود.

باقری:تیم ملی کاراته نیاز به کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند داردافسانه باقری نایب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد رقابت‌های لیگ جهانی بلغارستان بیان کرد: سطح رقابت‌های لیگ جهانی بسیار بالا بود و به دلیل اینکه در این لیگ ورزشکاران می‌توانستند سهمیه المپیک جوانان را کسب کنند رقابت بسیار سختی در بین کاراته کاران وجود داشت و بیشتر تیم‌ها با آمادگی بالایی دراین مسابقات حاضر شدند.

او ادامه داد: در حال حاضر کشور‌ها شرایط مناسبی را برای آمادگی تیم‌های خود مهیا می‌کنند. ما باید کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند داشته باشیم، اما شرایط مالی فدراسیون این اجازه را به ما نمی‌دهد و با شرایط موجود سعی می‌کنیم آمادگی ملی پوشان را افزایش دهیم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در مورد لیگ جهانی کرواسی و اینکه تا چه اندازه شانس کسب سهمیه المپیک را داریم عنوان کرد: این موضوع قابل پیش بینی نیستا، اما امیدواریم که ملی پوشان در این مسابقات سهمیه المپیک جوانان بوینس آیرس را کسب کنند. البته کار سختی را در پیش داریم چرا که تمام قهرمانان جهان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

او در مورد اینکه سمانه خوش قدم هدایت تیم‌های ملی دانشجویان را هم بر عهده گرفته است گفت: رقابت‌های تیم دانشجویان جهان با تیم ملی رده پایه کاراته تداخل ندارد و خوش قدم می‌تواند هر دو تیم را برای مسابقات آماده کند و حضور در رقابت‌های مربوط به هر تیم مشکلی را برای تیم دیگر ایجاد نمی‌کند.



باقری در مورد آمادگی تیم‌های ملی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی عنوان کرد: در حال حاضر تیم‌های بزرگسالان در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به سر می‌برد و پس از این مسابقات باید ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن آماده شوند و پس از آن برنامه اردو‌ها برای حضوردر بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون کاراته بیان کرد: برای بازی‌های آسیایی ۴ سهمیه داریم و پس از اینکه ۲۷ خردادماه رقابت انتخابی درون اردویی برگزار کردیم و عملکرد ملی پوشان در کاراته وان ترکیه و قهرمانی آسیا را بررسی کردیم تصمیم می‌گیریم که این ۴ سهمیه در بخش کومیته باشد یا کاتا و یا از هردو بخش نماینده داشته باشیم.

باقری عنوان کرد: لیگ کاراته وان و قهرمانی آسیا فرصت مناسبی برای بازیکنان است تا آمادگی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا افزایش دهند و امیدوارم تیم ملی کاراته کشورمان در تمام رقابت‌ها با موفقیت عمل کند و روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/


اظهارات باقری درباره تیم های ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار