یوسف نژاد: در شرایط فعلی بهتر است نمایندگان به روسیه نروند

نائب رئیس فراکسیون ورزش گفت: تصور می‌کنم در خصوص اعزام نمایندگان مجلس به روسیه بزرگ نمایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر یوسف نژاد نائب رئیس فراکسیون ورزش در گفت و گو با رادیو درباره حضور نمایندگان مجلس در جام جهانی روسیه گفت: طبق روال مسئول و یا وزیری که به خارج و یا داخل کشور سفر می کند، نمایندگان کمیسیون های مربوطه به دلیل شناخت شرایط آن مسئول را همراهی می کنند. به عنوان مثال اعضای کمیسیون امنیت در سفرهای خارجی، وزیر خارجه را همراهی می کنند . در بحث جام جهانی روسیه هم همینطور بوده است. کمیسیون مربوط، کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش هستند که طبق روال بعضی از نمایندگان قصد همراهی تیم ملی را داشتند. شاید برخی ها فکر کنند ضروری نیست.

یوسف نژاد در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد برای اعزام نمایندگان به جام جهانی قرعه کشی صورت گرفته است یا خیر اظهار کرد: بنده در جریان نیستم. من هم همه چیز را فقط شنیده ام.

او درباره اینکه آیا نام خودش هم در لیست نمایندگان اعزامی به روسیه هست یا نه تصریح کرد: من خبر ندارم. به من چیزی نگفته اند. در مطبوعات خواندم که کدام نماینده در لیست هست. اگر خبری بود پاسپورتم را می گرفتند. با این حال بنده حتی در کانالم هم نوشتم که اگر این شرایط برایم فراهم شود، آن را به بهترین بازیکن لیگ و یا یک مربی جوان می دهم که استعدادهای خوبی را شناسایی کرده باشد خودم به روسیه نمی روم.

یوسف نژاد ادامه داد: کسی با ما برای سفر به روسیه صحبت نکرده است. احساس می کنم شاید در این قضیه بزرگنمایی شده است.

نائب رئیس فراکسیون ورزش در پاسخ به این سوال که چرا مجلس سفر تعداد زیادی از مدیران وزارت ورزش به جام جهانی را بررسی نمی کند بیان کرد: فردا که مجلس شروع به کار می کند، این مسائل را پیگیری می کنیم. در این ایام تعطیل خیلی از نقطه نظرات گفته شده که شاید پایه و اساس نداشته باشد. ولی به جز موارد اضطراری، اعزام ها به عنوان افراد حامی یا هر عنوان دیگر، کمتر باشد و یا نباشد بهتر است البته در بین نمایندگان مجلس هم تقریبا افراد معقولی برای سفر هستند.

انتهای پیام/

اظهارات یوسف نژاد درباره حضور نمایندگان در روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار