مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان:

تعزیرات حکومتی اصفهان، قاچاقچی طلا را نقره داغ کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف 7 هزار و 226 گرم و 29 سوت طلای قاچاق و محکومیت 285 میلیون تومانی قاچاقچی طلا خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی اظهار کرد: پس از کشف 7 هزار و 226 گرم و 29 سوت طلای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 855 میلیون و 832 هزار و 353 ریال از فردی که از یک استان دیگر با هواپیما وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شده بود، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان اصفهان، شعبه مزبور با انجام بررسی لازم، به دلیل ارائه نکردن اسناد مثبته گمرکی که حاکی از ورود قانونی کالا به کشور باشد ،تخلف متهم را محرز تشخیص داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در پایان گفت: شعبه مزبور متهم را در مرحله بدوی علاوه بر محکومیت به ضبط طلای قاچاق کشف شده به نفع دولت به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 855 میلیون و 832 هزار و 353 ریال به اتهام مباشرت و حمل طلای قاچاق در حق صندوق دولت نیز محکوم کرد.

انتهای پیام/م

کشف 7 هزار و 226 گرم و 29 سوت طلای قاچاق در اصفهان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.