قهرمان جام ستارگان هرمزگان امشب مشخص می شود

تیم های ستارگان احمدی و شهید شریعت سیدجوذر امشب برای کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم های ستارگان احمدی و شهید شریعت سیدجوذر دو نماینده شهرستان حاجی آباد امشب برای تصاحب جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان به مصاف هم می روند.
مسابقه دو تیم از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه و با قضاوت عباس صادقی یکی از داوران مطرح استان در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز می شود.
تیم ستارگان احمدی برای رسیدن به دیدار پایانی این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی تیم خواجه عطا بندرعباس را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.
ضمن اینکه تیم شهید شریعت سید جوذر نیز پس از تساوی ۱-۱ در وقت های قانونی مقابل تیم نبرد بندرعباس در ضربات پنالتی ۵ بر ۳ این تیم را شکست داد و فینالیست شد.
نخستین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۸ تیم و با حضور چهره های مطرح فوتبال استان از ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شد.
در مرحله مقدماتی این رقابت ها ۸ تیم شرکت کننده در دو گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های نبرد بندرعباس و ستارگان احمدی از گروه الف و تیم های خواجه عطا بندرعباس و شهید شریعت سیدجوذر حاجی آباد از گروه ب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
انتهای پیام/ب

جدال نمایندگان حاجی آباد در فینال جام ستارگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.