کسب رتبه دوم جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی

کارمند دانشگاه شهرکرد حائز رتبه دوم جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی کشور شد.

کسب رتبه دوم در جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رساله «بررسی تطبیقی مبانی نظری ارتباطات در حوزه تربیت از دیدگاه نادینگز و تفاسیر فریقین» به نویسندگی بهزاد ایزدی کارمند دانشگاه شهرکرد، رتبه دوم  جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی کشور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را کسب کرد.

از میان آثار ارسالی سال‌های ۹۳ تا ۹۶ به دبیرخانه جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی، ۵۵ اثر امکان حضور در جشنواره را داشتند که پس از بررسی آثار در سه مرحله، ۱۳ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان چهار اثر پذیرفته شد.

آشنایی با ایده‌های برتر در حوزه‌های کاربردی و قرآنی، ایجاد انگیزه در میان دانشجویان برای رساله‌های کاربردی، سنجش و ارزیابی رساله‌ها با هدف آشنایی و استفاده از ایده‌های برتر در حوزه قرآنی از اهداف این جشنواره بود.

آیین اختتامیه جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی کشور یکشنبه گذشته ۱۳ خرداد ۹۷ با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و قرآن پژوهان در محل سالن نشست‌های اختصاصی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
 
انتهای پیام/ز

درخشش در جشنواره رساله‌های برتر قرآنی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.