رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد؛

آئین نامه ساماندهی کمک‌های مردمی به نیازمندان بزودی ابلاغ می‌شود/ کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی محل رجوع مردم هستند

آئین نامه ای درباره محل اصلی رجوع کمک های مردمی در مرحله بازرسی استرئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از تهیه آئین نامه ای برای ساماندهی کمک های مردمی به نیازمندان خبر داد.

حبیب درگاهی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در وزارت کشور آئین نامه ای پیگیری و ساماندهی محل کمک های مردمی به نیازمندان تهیه شده که پیش نویس آن در مرحله کارشناسی است و به زودی نهایی خواهد شد. بر اساس این آئین نامه محل اصلی رجوع مردم برای کمک به مردم آسیب دیده در حوادث، هلال احمر است.

وی اظهار کرد: این آیین نامه بهترین راه حل در اجتماع عمل به قانون است. در قانون کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده و معلول دسته بندی شده که کمک به این افراد بر عهده کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی و غیره قرار گرفته است.

درگاهی افزود: علاوه بر دستگاه های اداری موجود که در جمع آوری کمک های مردمی به کمک هلال احمر می آیند، سازمان های مردمی نیز مانند مجمع های خیرین سلامت، مجمع خیرین مدرسه ساز و غیره  وجود دارند که وابسته به هیچ ارگان دولتی نیستند و با ما همکاری می‌کنند.  ما با وجود و همکاری این مجمع ها هیچ مخالفتی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار