عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عارف به دنبال سهم خواهی از اسم اصلاحات نیست/انتظارات از فراکسیون امید بالا است

قنبری گفت: برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب انتظارات بیشتری از فراکسیون امید دارند ولی معتقدم انتظارات باید مطابق با شرایط باشد.

عارف به دنبال سهم خواهی از اسم اصلاحات نیستداریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات مبنی بر اینکه عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست اظهار داشت: قطعا عارف از شخصیت‌های برجسته جریان اصلاحات است که همواره مورد تأیید خاتمی بوده و خدماتش در دولت اصلاحات بر کسی پوشیده نیست.

عضو حزب مردم سالاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در انتخابات سال 98 مجلس شورای اسلامی امکان آن وجود دارد کهجریان اصلاحات از شخصی غیر از عارف حمایت کند؟ در این صورت چه گزینه‌های احتمالی وجود دارد؟ گفت: در کشور ما اظهار نظر درباره آرایش سیاسی قبل از موعد امکان‌پذیر نیست زیرا متغیرهای خاصی پیش‌بینی انتخابات را دشوار می‌کند پیش‌بینی های صحیح باید در آستانه انتخابات باشد.

وی همچنین درباره ناکارآمدی‌های فراکسیون امید در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و انتقال برخی چهره‌های اصلاح طلب به عارف افزود: معتقدم عملکرد فراکسیون امید مثبت است با توجه به افراد حاضر در فراکسیون که توانسته‌اند وزن خود را به خوبی حفظ کنند فراکسیون راه اعتدال، ممانعت با افراط و جناح بندی را در پیش گرفته است.

وی افزود: برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب انتظارات بیشتری از فراکسیون امید دارند ولی معتقدم انتظارات باید مطابق با شرایط مجلس باشد.

عضو حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه برخی اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند که عارف از اسم اصلاحات سهم‌خواهی می‌کند افزود: موافق این حرف‌ها نیستم رئیس فراکسیون امید همواره منافع جریان اصلاح طلبی را مد نظر داشته و برای استفاده شخصی هیچ اقدامی نکرده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: اصلاحات ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار