ایجاد هزار زمین والیبال رو باز در شهر‌ها و روستا‌های گیلان

هدف گذاری برای ایجاد هزار زمین والیبال رو باز در شهر‌ها و روستا‌های گیلان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی گیلان بر ضرورت حمایت همه جانبه از ورزشکاران و گسترش زیر ساخت‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: هدف گذاری برای ایجاد هزار زمین والیبال رو باز، برای حمایت از والیبال به عنوان دومین ورزش پرمخاطب استان در شهر‌ها و روستا‌های گیلان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج ورزش و حمایت از ورزشکار زمینه ساز پویایی و سلامت جامعه است، به برنامه ریزی‌های انجام شده برای حمایت‌های مالی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان خبر داد.

استاندار گیلان افزود: هدف‌گذاری برای ایجاد هزار زمین والیبال رو باز در سطح استان برای سال جاری انجام شده و این اقدام سرانه ورزشی استان را نیز افزایش می‌دهد.

مصطفی سالاری با اشاره به حمایت از تشکل‌های صنفی ورزشی گفت: با وجود اینکه هیئت‌های ورزشی به نوعی تشکل صنفی هستند، اما درباره پیشنهاد‌های جدید برای ایجاد تشکل‌های صنفی در رشته‌های ورزشی با خردجمعی تصمیم می‌گیریم.

وی به آمادگی مبنی بر اختصاص منابع اعتباری برای مطالعات توسعه زیرساختی ورزش استان اشاره کرد و افزود: این اقدام توسط یک گروه مطالعاتی قوی باید صورت گیرد تا طرح، برنامه و پیشنهاد‌های مختلف را بررسی و ارائه کند.

استاندار گیلان با اشاره به اختصاص ۲۷ صدم درصد از درآمد ناشی از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران تصریح کرد: رقم حاصل از این اختصاص برای استان‌ها به حدی نیست که بتواند مطالبات به حق جامعه‌ ورزشی گیلان را پاسخ گوید و تلاش می‌شوداز ردیف‌های عمرانی برای حمایت از ورزش استان بهره گیری شود.

همجنین در این دیدار مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در گزارشی به دستاورد‌های چشمگیر قهرمانان گیلانی در ۲ بخش مردان و زنان اشاره کرد و افزود: امسال در راستای حمایت شغلی از قهرمانان استان ۱۵ ورزشکار به استخدام این اداره کل درآمده اند و تلاش برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای سایر مدال آوران جامعه ورزش در گیلان ادامه خواهد داشت.

در ادامه جمعی از قهرمانان ورزشی گیلان پیشنهاد‌های خود را در قالب ایجاد بستر‌های اشتغال، حمایت مالی و معنوی از ورزشکاران، رفع مشکلات بیمه ایی و تقویت زیر ساخت‌های ورزشی برای نقش آفرینی بهینه در رقابت‌های جهانی مطرح کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

هدف گذاری برای ایجاد هزار زمین والیبال رو باز در گیلان

برچسب ها: استانداری ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.