پیش‌بینی تولید ۸۰۰ هزار تن گندم در آذربایجان شرقی در سال زراعی جاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از پیش‌بینی تولید ۸۰۰ هزار تن گندم در آذربایجان شرقی در سال زراعی جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد گندم گفت:پیش بینی می‌شود از سطح زیرکشت ۷۲ هزار هکتاری گندم آبی و ۳۶۰ هزار هکتاری مزارع گندم دیم در استان، در پایان فصل برداشت بیش از ۸۰۰ هزار تن دانه گندم تولید شود.

وی با اشاره به اینکه برای خرید محصول کشاورزان تمهیدات لازم اتخاذ شده است، افزود: امیدواریم در سالجاری بیش از ۵۵۰ هزار تن محصول گندم بصورت تضمینی از کشاورزان خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان با پتانسیل کارشناسی موجود ظرفیت بزرگی برای ارائه پیشنهادات راهبردی و سازنده دارد و ما از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت: باید با مشارکت فعال در تمام تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی به جدّ ورود کنیم و پیشنهادات اعضای سازمان می‌تواند به بالندگی سازمان منجر شود.

فتحی ادامه داد: معاونین و مدیران سازمان در قالب اختیارات و وظایف محوله سازمانی اختیار تام دارند و باید تلاش و همت مضاعف به کار بگیریم و برای تسهیل امورات سازمانی و ارتقاء بهره وری از پیشنهادات سازنده و انتقادات ارزنده استقبال می‌کنیم. 

 

انتهای پیام/ش

۳۶۰ هزار هکتاری مزارع گندم دیم درآذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.