مظاهری: مردم ایران منتظر سوپرایز خوبی در جام جهانی باشند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتحاد و همدلی سبب می‌شود تا بتوانیم خودمان را در جام جهانی ۲۰۱۸ ثابت کنیم و مردم ایران باید منتظر یک سوپرایز خوب باشند.

مظاهری: مردم ایران منتظر سوپرایز خوبی در جام جهانی باشندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رشید مظاهری، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی اظهار کرد: در کشور روسیه و کمپ لوکوموتیو از امکانات و تدارکات خوبی بهره می بریم و از لحاظ روحی هم در شرایط مناسبی سپری می‌کنیم. در کمپ امکانات خوبی (استخر، زمین و سالن بدنسازی) داریم و باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: اتحاد و همدلی سبب می‌شود تا بتوانیم خودمان را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ثابت کنیم و مردم ایران باید منتظر یک سوپرایز خوب باشند. من فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین دوره‌های جام‌های جهانی رودر روی ایران باشد.

او درباره روحیه بالای ملی پوشان و لغو بازی‌ها بیان کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها چگونه است و آیا هماهنگ شده است یا خیر؟ اما تنها چیزی که ملی پوشان و حتی خود من شب و روز به آن فکر می‌کنیم، صعود به مرحله دوم جام جهانی است و امیدوارم حالتی رخ دهد که آن‌هایی که ما را اذیت کردند، سورپرایز خوبی برای شان باشد.

بیشتر بخوانید:

زشت‌ترین و زیباترین لباس‌های ایران در جام جهانی+ عکس

اسپانیا بی صبرانه منتظر آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ است

نام آزمون در بین پدیده‌های جام جهانی ۲۰۱۸

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

اظهارات مظاهری درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار