شهردار تبریز؛

هشت طرح عمران شهری در تبریز افتتاح شد

هشت طرح عمرانی شهرداری تبریز با هزینه 120 میلیارد ریال در غرب این کلانشهر افتتاح شد.

هشت طرح عمران شهری در تبریزافتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باندهای کندرو ورودی شمال غرب شهر با هزینه 30 میلیارد ریال به طول 3 کیلومتر با هزینه 30 میلیارد ریال ، بازارچه خودرو به مساحت 22 هزار مترمربع و ظرفیت 800 خودرو با هزینه 10 میلیارد ریال هزینه ، پد هلی کوپتر شمال غرب تبریز با هزینه یک میلیارد ریال و طرح سپتیک آب خام پارک حجاج با هزینه 4 میلیارد ریال از طرحهای افتتاح شده بود.

پارک کوی اتحاد به مساحت یک و نیم هکتار با هزینه 8 میلیارد ریال ، آماده سازی معابر شهرک صنفی صنعتی مایان با هزینه 10 میلیارد ریال و نیرورسانی خط 20 کیلوولت شهرک مایان با هزینه30 میلیارد ریال و خدمات عمومی عمرانی شامل جدول گذاری، آسفالت و میادین ورزشی با هزینه 27 میلیارد ریال دیگر طرح هایی بود که در محدوده شهرداری منطقه 6 تبریز به بهره برداری رسید.

شهردار تبریز شهین باهردر مراسم افتتاح این طرحها گفت : عزم جدی شهرداری اجرای طرحهای اساسی مورد نیاز در شهر تبریز است و اولویت اول شهرداری تبریز درسال 97اتمام طرحهای نیمه تمام است .

 وی همچنین با اشاره به کاهش درآمدهای شهری گفت: متاسفانه میزان درآمدهای پایدار شهری با تصمیمات دولت کاهش پیدا کرده است و شهرداری در مدیریت درآمد با مشکلات بسیاری مواجه است اما سعی می کنیم کالبد شهر را به بهترین نحو حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/

 

افتتاح هشت طرح عمران شهری در تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.