کدام زن نزد خداوند مقامی غیر قابل توصیف دارد؟ +فیلم

خدای متعال در قرآن کریم دو زن را به عنوان نمونه کامل زن با ایمان مثال می‌زند اما بانوی دیگری هست که مقامش نزد خدا به مراتب بالاتر از آن دو زن است.

جانِ کلامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خداوند متعال در قرآن کریم دو زن را به عنوان نمونه کامل زن با ایمان مثال می‌زند؛ یکی از آن دو حضرت مریم(س) و دیگری همسر فرعون است. 

وقتی به زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌نگریم درجه‌ی بسیار بالاتری از ایمان را مشاهده می‌کنیم. این بزرگواران در مواجه با سختی‌هایی که خدا در زندگی آن‌ها قرار داده، بسیار با استقامت‌تر از بزرگانی مانند حضرت مریم(س) و همسر فرعون که از آن‌ها به عنوان ایمان کامل یاد می‌شود، عمل می‌کردند.

اهل‌بیت علیهم السلام در آزمون‌های سخت الهی نه تنها از پروردگار خویش گله‌مند نمی‌شوند، بلکه با رضایت کامل از تقدیری که خدای متعال برایشان رقم زده، از معبود خویش طلب پذیرش وظایفی را که انجام دادند را می‌کنند. حضرت زینب(س) پس از مواجهه با مصیبت‌های روز عاشورا، می‌فرمایند که چیزی جز زیبایی ندیدم و خدای متعال می‌خواهند که از ایشان قبول کند. به همین دلیل است که حضرت زینب(س) نزد خدای متعال به مقامی دست یافته است که به تعبیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای ما قابل توصیف نیست.

در ادامه یک ویدئو کلیپ از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام حضرت زینب(س) را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

دو زن که خدای متعال برای توصیف ایمان مثال می‌زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار