طی بخشنامه‌ای؛

نرخ سود تسهیلات بانکی به دانشجویان دانشگاه آزاد کاهش می‌یابد

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از ابلاغ بخشنامه کاهش نرخ سود تسهیلات پرداختی به کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی به کارکنان دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرسول پورعباس معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای با اشاره به  کاهش نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک ملی به کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان خبر داد.
 
در این بخشنامه تاکید کرده است که پیرو ابلاغ تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، نرخ سود تسهیلات پرداختی به کارکنان و اعضای هیات علمی از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد خواهد رسید همچنین نرخ سود تسهیلات خرید، ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات نیز از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

براساس بند‌های این بخشنامه، نرخ سود تسهیلات پرداختی به شرکت‌های دانش بنیان از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کارت‌های اعتباری به کارکنان و اعضای هیات علمی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه خواهد بود.

براساس این بخشنامه، تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان با نرخ سود ۱۰ درصد شامل موارد زیر خواهد بود:

کاردانی تا سقف ۵۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه

کارشناسی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه

کارشناسی ارشد تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه

دکتری تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه

گفتنی است؛ ارائه تسهیلات مربوط به کارت‌های اعتباری به کارکنان و اعضای هیات علمی و ارائه تسهیلات کمک هزینه شهریه تحصیلی به دانشجویان صرفاً از طریق سامانه امکان پذیر است که طراحی و آماده سازی سامانه با هماهنگی و همکاری بانک ملی در حال پیگیری و اجراست که به محض حصول نتیجه مطلوب، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /

نرخ سود تسهیلات بانکی کارکنان دانشگاه آزاد کاهش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار