معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از معرفی یک هزار و ۱۳۴ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های آذربایجان شرقی برای دریافت تسهیلات خبرداد.

معرفی یک هزار و ۱۳۴ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط استانداری آذربایجان شرقی، جهانگیری معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی دو طرحی است که دولت دوازدهم به منظور رونق بازار کار و کاهش نرخ بیکاری در شهر‌ها و روستا‌ها در دستور کار قرار داده است.

جهانگیری با اشاره به عملکرد کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: در بحث اشتغال فراگیر از سوی کمیته فنی کارگروه اشتغال استان در مجموع ۶۹۴ طرح به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان به هشت بانک عامل معرفی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۶۸ طرح به ارزش ۳۶ میلیارد تومان در ارکان اعتباری بانک‌ها به تصویب رسیده و ۵۶ طرح به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرار داد شده است.

جهانگیری ادامه داد: تاکنون اعتبارات ۵۵ طرح به ارزش ۱۴ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل در بحث اشتغال فراگیر پرداخت شده که بیشترین پرداختی از نظر تعداد طرح توسط بانک کشاورزی با ۴۴ طرح و از نظر رقم نیز توسط بانک صادرات به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

جهانگیری اضافه کرد: در بحث اشتغال روستایی چهار بانک صندوق کارآفرینی امید، پست بانک، توسعه تعاون و کشاورزی به عنوان بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: از سوی کمیته فنی کارگروه اشتغال آذربایجان شرقی ۴۴۰ طرح به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان به شبکه بانکی معرفی و از این تعداد ۱۸۲ طرح به ارزش ۷۱ میلیارد تومان در بانک‌ها تصویب شده است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همچنین ۳۵ طرح به ارزش تقریبی ۹ میلیارد تومان در مرحله عقد قرارداد است، ضمن اینکه در مجموع ۴۶ طرح به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان موفق به اخذ تسهیلات شده اند. 

 

انتهای پیام/ش

۴۶ طرح به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان موفق به اخذ تسهیلات شده اند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار