دستگیری قاتل شیشه ای در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد.

دستگیری قاتل شیشه ای در گچسارانسرهنگ "سيد محمد موسوی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: در پی دریافت  خبری از طريق پليس ۱۱۰ اين شهرستان مبنی بر قتل زنی ۶۰ ساله توسط فردی یا افرادی ناشناس در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله اکيپی از پليس آگاهی و کلانتری ۱۱ در محل حضور يافتند.
 
وی افزود : ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله ای که با ضربات چاقو از ناحيه شکم و قفسه سينه به قتل رسيده بود را مشاهده کردند که بلافاضله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ موسوی در ادامه افزود : با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضايی، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.
 
وی  بيان داشت : در تحقيقات مقدماتی از این متهم ، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگيزه خود را ، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شيشه بيان کرد.
 
 انتهای پیام/غ

دستگیری قاتل زن 60 ساله

 

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.