ایمون زاید: من در جام جهانی طرفدار ایران هستم

مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود برای موفقیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

ایمون زایدبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از عصر امروز با مسابقه کشور میزبان با عربستان آغاز می شود. ایمون زاید بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور تیم ملی کشومان در جام جهانی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام اش، خود را طرفدار ایران معرفی و برای موفقیت تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

ایمون زاید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "بزرگ ترین رقابت ورزشی جهان "جام جهانی 2018" از امروز آغاز می شود. دو نکته قبل از آغاز مسابقات، اول برای تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی که از فردا شروع می شود آرزوی موفقیت کنم. صعود از این گروه در حضور تیم هایی مثل پرتغال و اسپانیا بسیار سخت خواهد بود اما مثل تمام شما ایرانی ها امیدوارم که تیم ملی بتواند خوب ظاهر شود و ایران را سربلند کند. من در خانه بازی ها را نگاه میکنم و از همانجا حامی و طرفدار ایران خواهم بود. زنده باد ایران و دوم اگر من یک آرزو داشته باشم برای جام جهانی آن است که مسی جام در پایان جام را در دست بگیرد. او بیش از هر فرد دیگری شایستگی این را دارد که سزاوار جایزه ای مانند این باشد".

ایمون زاید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.