افتتاح فاز اول پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان شهیدبندر اهواز

با حضور جمعی از مسئولان فاز اول پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان شهیدبندر اهواز افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد صفری، معاون عمرانی شهردار اهواز گفت: بزرگ ترین پروژه در جنوب غرب کشور پل شهید بندر است که فاز اول پروژه تقاطع غیرهم‌سطح یا چند سطحی پل شهید بندر در محل کانون توزیع و تقسیم ترافیک در اهواز و میدان شهید بندر افتتاح گردید.

وی با اشاره به مکان این پروژه افزود:فاز اول این پروژه شامل پل اصلی است که از سمت میدان نخل به سمت جاده ماهشهر و بالعکس، به‌صورت روگذر است و در مجموع پل محور اصلی تقاطع غیرهم‌سطح شهید بندر، 50 درصد از بار ترافیکی میدان شهیدبندر را برطرف کند.

صفری ضمن اعلام ویژگی های این پروژه بیان داشت: عرض این پل 26 متر و 70 سانتی‌متر است که 6 خط سواره رو یعنی 3 خط رفت و 3 خط برگشت را شامل می‌شود. 40 هزار متر مکعب عملیات خاکریزی داشتیم 3 وهزارو 500 تن آرموتوربندی در این پروژه اجرا شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت: کل اعتبار این پروژه 58 میلیارد تومان است که پیش‌بینی ما این است و امیدواریم با ساخت 4 محور چپ‌گرد که در ادامه احداث خواهند شد، باقی‌مانده بار ترافیکی این محل نیز برطرف خواهد شد و تمامی چراغ‌های راهنمایی در آن حذف می‌شوند.

انتهای پیام/م

تسهیل در تردد درون شهری

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.